2014年2月27日 星期四

旅遊篇 - 北極 (芬蘭Rovaniemi + Saariselka) [2013 Dec]

初初話比朋友知去北極, 個個都問我係咪痴o左線, 就算積極去解釋北極唔係荒無, 唔係得白色一地雪, 朋友們都係話我痴o左線. 算! 大家追求oo野唔同, 無謂要強迫人去相信北極唔係荒無, 我覺得值得去就已經夠!

上回講到去北歐試溫, 知道自己體力都真係麻麻地, 返香港之後即刻開始鍛鍊, 用o左半年時間, 差不多每晚走落街跑步, 由初初跑得幾百米, 到臨出發跑到 3.8 km, 都算係甘啦. 另外本身氣管麻麻地, 所以出發前補補條氣, 飲虎乳靈芝湯, 焗黨參水飲 (遲o的再介紹比大家, 呢兩款真係好有用, 強烈推介). 

最後選擇 12 月頭去芬蘭o既 Rovaniemi 同 Saariselka. 要睇北極光唔係話睇就睇, 要睇太陽粒子活躍程度, 天氣好唔好, 就算好天都要睇有無雲, 要夠凍, 夜晚時間越長越好, 好多因素. 所以如果大家想睇北極光, 就要預逗留北極圈入面多少少日子, 而我就花o左八晚o係北極圈入面, 但都係得一晚睇到.... =.=......

12 月去到北極, 日照時間得返 3-4 小時. 有人話長期處於天黑環境會抑鬱, 我又唔多覺, 當地人好nice, 個個都好有禮貌, 見佢o地行街買o野都好開心. 而我自己都好喜歡, 返到香港反而唔習慣甘光, 原來我係喜歡暗. 

Rovaniemi 係剛進入北極圈城市, 到達時溫度係 -15, 有之前北歐經驗, 今次禦寒準備得好好. Rovaniemi 有好出名聖誕老人村, 入面有條剛進入北極圈o既經緯線(Arctic Circle Line), 夏天去可以見到地下 mark 住條線, 冬天因為雪遮住, 要靠幾支燈柱認住個位. 另外可以同真正芬蘭聖誕老人影相, 傾幾句計, o的相都幾貴, 25 euro 一張, 我揀o左買 75 euro USB, 入面包晒所有相, 同聖誕老人傾計過程片段. 


全球最北麥當奴, d 飽大過香港, 但係都貴過香港麥記



o個幾條燈柱有條線就係北極圈線位置


聖誕老人村入面巨雪人

巨型聖誕樹, 上面掛滿不同國家國旗


呢個係郵筒, 我都寄o左聖誕post 卡比好多同事朋友, 會有聖誕老人村特別郵戳印上去


北極博物館



好彩一早有準備, o係 Rovaniemi睇唔到北極光, 繼續北上Saariselka. 由 Rovaniemi 去 Saariselka 無火車或 direct domestic flight, 所以唯有坐巴士, 三小時左右到達. 去到 Saariselka 係 -21 度, 記得一落車, 個感覺應該同入雪房或者雪櫃o既冰格一樣. 鼻水流到出鼻哥窿係即刻變成碎冰, 郁下個鼻, 會感覺到鼻哥窿o的碎冰有"bark bark" 聲, 真係一世難忘呢個感覺. 

Saariselka 係一個好細城市, 入面多數係度假村式酒店, 我對滑雪無乜興趣, 所以參加坐鹿車, 雪上電單車同坐小巴睇北極光團. 北極入面有好多馴鹿, 聽鹿車導遊講解, 馴鹿皮可以抵受 -70 度溫度, 所以當地人都會用鹿皮去做衫禦寒. 雪上電單車, 真係唔係想像中甘好玩, 一個女仔第一次控制一架雪上電單車唔係易事, 之後我對手同膊頭冤痛到想屎. 我揀呢個 tour 都係為o左睇極光, 但係當晚好多雲, 千辛萬苦上到去山頂, 淨係睇雲, 不知幾想叫佢回水!! 

令我最開心就係小巴睇極光團, 呢個團其實係比日本人 only, 因為佢得個講日文導遊, 無所謂啦, 睇極光用對眼睇, 聽唔明佢講無乜所謂. 當晚係 -25 度, 但係好好彩, 去到第一個地點已經見到好震撼場面, 全個天都係白煙. 當晚其實極光指數不太高, 所以我一落小巴, 係見到一大撻 "白煙", 我仲懵然不知, 但係班日本人已經舉起手不斷影影影, 我又試下舉起手機影, 點知肉眼見到o既白煙就係極光, 經鏡頭下就變o左有綠色/粉紅色. (後來先知, 極光指數強, 肉眼都可以見到綠色煙)


拉車鹿先生

拉車途中

呢個係巴士站





北極光

都係北極光

再來北極光

北極真係值得去, 睇到北極光就更加值得去. o係呢個旅程入面, 有個特點, 就係常常見到好多日本遊客 (真係講日文多過英文). 之前去芬蘭都已經覺得, 今次仲更加覺, 酒店入面撞口撞面都係日本人, 睇來佢o地真係好鐘意去芬蘭玩. 

懶惰o左兩個月, 係時候要開始跑返步練氣, 要為下個旅程鍛鍊好身體!!!



8 則留言:

  1. 好彩你有操練, 唔係真係會病, 係難得的體驗, 個巴士站有冇暖氣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴士站無暖氣ga, 得個爛鬼木殼, 好彩唔駛搭巴士, 咪實變冰條呀.

      刪除
  2. 我睇完妳啲相當去咗o架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha, 有機會真係要去一次, 肉眼睇o既感覺係唔同ga!

      刪除
    2. 一來唔like食西餐,二來我好怕凍,紐約我都覺得凍,去到實屎得

      刪除
    3. 我都唔喜歡西餐, 所以我帶o左罐頭同公仔麵去煮. 我都去過一次 new york, 真係打死我都唔會再去美國, 徙晒我o的時間同錢, o的o野唔好食, 無o野睇, 無o野玩, o的美國人又自大又寸, 遲o的出篇blog share 下我去 new york o既惡夢經歷先!!!

      刪除
    4. 咁又係,紐約真係無咩嘢玩,啲老番都好鬼衰的

      刪除
  3. 我會係12月尾去,想問Rovaniemi 點搭巴士去saariselka,班次疏唔疏呀?另外,local tour 係咪可以即時join ar?
    謝謝

    回覆刪除

喜歡請多多討論交流, 不喜請勿亂插.