2014年2月18日 星期二

此地無銀三百兩

同朋友討論有關重開 blog o既事, 朋友一輪嘴轟炸我 : 做咩又開返 blog? 又話之前寫 blog 識o左o的怪人, 又比人鬧又比人話, 做乜又要犯賤. 你今次出個數人blog, o個o的人你係應該忘記佢o地啦, 呢o的人值得你提咩, 蠢呀你!!! 數數下佢o地又同你開拖啦... 下刪數百字....

友人都係出於好意, 見我之前因為寫blog 唔開心, 所以不停炸我... 我決定放過佢.... 哈!

好多人成日話o的唔開心o野隨著時間會慢慢忘記. 我覺得除o左老人痴呆或者嚴重傷及腦部記憶功能, 否則呢世都無乜可能會唔記得. 雖然把口就會話o個o的衰人唔值得我記住, 我要展望將來. 但係到 N 年後, 又再講返同一句o野...... 淨係呢個舉動已經証明o左o的衰o野仍然在心, 把口就話忘記, 記憶識個屁幫你忘記. 

大家有興趣可以睇下自我防衛機制 -  Self Defense Mechanism
http://psychology.about.com/od/theoriesofpersonality/ss/defensemech.htm
http://www.rshealing.net/home/soul-coffee/qiantanxinlifangweijizhi

唔開心o既遭遇, 一定係別人o既錯[否定 (Denial)係自己有錯] , 就算明明係自己錯, 都變o左係人o地錯[合理化(Rationalization)去投射 (Projection)自己o既錯變成別人o既錯], 把口話唔會在意對方[想抑壓(Repression)自己唔去想], 但久不久又再提話唔在意對方[否定(Denial)自己仍然在意]. 

講完一大論, 我都係想話比大家知, 人係記仇動物, 真係做到唔記仇應該只有世外高人先可以. 我都係人, 所以我認我係記仇, 不過我唔會同人講, 我唔care 呀邊個邊個, 唔在意呀邊個邊個, 越講呢o的說話, 只會顯得你係越此地無銀三百兩. 

結論, 就係我會繼續我寫呢個 blog, 繼續 "數"人~~~

吾家長子 - 肥腩

6 則留言:

  1. 見番妳真好 ! 腩虹霞肚, 有無記錯妳D貓貓名 !希望妳多些出貓貓相.
    我是 ah lai blog, 我家 Mimi 走了一年多, 現只有占占一隻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈佬ah lai, 你仲記得我屋企四隻懶貓, 真係好多謝你呀. 今次呢個 blog 我唔會以貓為主喇, 純會講下人生百態, 不過都會出下貓相, 希望大家多多交流~~~

      肥腩同霞e 都九歲喇, 不過佢o地都ok, 霞e 都仲係o的皮膚問題要keep 住搞.. 唉...

      刪除
    2. 我仲好懷念妳以前個Blog啲貓貓故事

      刪除
    3. 呢家寫返貓貓故事有o的難度喇, 因為四隻貓都開始老, 佢o地日日都係訓... =.=... 有時我想影下佢o地其他表情或動作都好難.........

      刪除
  2. 失散後又重逢好開心, 唔好因為D煩人阻礙自己想做的事, 好掛住"腩虹霞肚"4小毛孩, 寫多D佢地開心吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈佬呀, 好多老blog 友o係 google 都轉晒名, 我都係唔怕醜試下add 大家. 我呢家寫blog 諗住研究下o的煩人, 都幾好玩ga.

      刪除

喜歡請多多討論交流, 不喜請勿亂插.