2014年3月1日 星期六

教師 (三)

繼續教師題目.

第三個: 因為寫blog 識, 識到佢我都真係幾不幸, 佢都有養貓, 仲係隻超級"港貓", 而佢自己都好"港媽"

呢位教師我不評論佢教學方法, 一係教人等同教貓, 一係就係另一個極端. 佢可以教出一隻貓等同一個"港孩", 要風得風, 要雨得雨, 唔likey就襲擊人(係主動襲擊, 唔係比人搞到唔高興先襲擊). 題目提過我不幸, 因為我都受"港貓"主動襲擊過好幾次, 小腿仍留有佢用牙咬o既疤痕. 算佢好彩, 因為佢係一隻貓, 我對動物容忍度遠多於對人, 如果佢係一個人, 我已經學應采兒o個句 - 大巴大巴醒佢.

<<港爸港媽>> - 丁寶臣著一書提到, 現今"港孩"出現多得有11種類型特點港爸港媽, 其中一型 - 偏袒縱容型家長正可貼切形容呢位教師. 偏袒縱容型家長 - 就係子女永遠是對的, 就算子女犯錯, 都會盡力幫子女找藉口, 令到子女錯都變對, 盲目維護子女過錯.
蝴蝶效應 (http://dictionary.reference.com/browse/butterfly+effect) - 應用在教導方面, 就係處理一件細微的事, 無論正確或錯誤都可以影響子女一生.

記得初初見到呢隻”港貓”生得面圓圓好乖好可愛, 之後睇住佢大, 睇住佢壞. 每次探佢都會受佢主動襲擊. 個教師主人話想教好佢, 所以我提供一個方法比佢, 
如果"港貓"一咬人, 就側面噴佢水以作懲罰. 呢個方法我教過 N 甘多個人, work, 係得佢話唔work. 係個方法唔work? 定係佢無實行到? 有一次去探呢位教師, 見佢用一個更騎呢方法教 "港貓", 就係"港貓"一襲擊人就餵佢食最喜歡小食. 流晒汗......

教又教過, 勸又勸過呢位教師, 但佢只係不斷幫"港貓"找藉口, 話"港貓"唔喜歡人去佢屋企, 話d 朋友顧住傾計唔理"港貓", 所以"港貓"先會亂襲擊人, 話平時"港貓" 都會襲擊
, 所以亦都習以為常.

好典型偏袒縱容型家長, 找藉口去令到"港貓"錯變對. 用獎勵去阻止"港貓" 咬人, 亦正應用o左蝴蝶效應, 一個錯誤獎勵開始, 令"港貓"變得越來越惡, 越來越肆無忌憚. 當然, 我為自己身體著想, 亦都唔再去探"港貓", 免得無啦啦對腳多幾條痕.

心理揭秘: 父母溺愛的真相 (http://www.zhibeifw.com/fjgc/adjy_list.php?id=9224)

[每個人內心都藏著兩個"我". 一個是"內在的父母", 其內容是我們對自己的現實父母和自己理想父母的內化, 當我們做父母時, 這個"內在的父母"就是我們自己. 另一個是" 內在的小孩", 其內容是我們對自己童年體驗的記憶和自己理想童年的內化.
溺愛有很多種原因, 其中最重要的一個原因, 就是父母"內在的小孩"向外的投射. 溺愛的父母將自己"內在的小孩"投射到現實的孩子身上, 他們無節制地給予孩子, 其實是在無節制地滿足自己. ]

呢位教師都真係好溺愛"港貓", 比最好o野佢食, 買最好o野佢玩, 就算常常受到襲擊都樂意接受. 可能呢位教師無節制給予"港貓", 其實正無節制滿足佢自己.

疏遠呢位教師好一段日子之後, 在我剛剛搬屋第二日, 收到呢位教師短信問"港貓"有o的喘氣, 唔知係咪與之前麻醉過有關. o係我一屋笠笠亂, 同埋無相關知識同資料下, 我唯有覆呢位教師, 叫佢問下另一位blog 友 (因為o個位blog 友隻貓都有喘氣問題同埋佢都識幾呢方面知識). 就係呢個回覆, 唔知點解得罪o左佢. 最初 R 爆頭, 同朋友傾我係咪做錯o的乜? 朋友睇完我覆o既短訊都話無問題, 有頭有尾, 好有禮貌, 大家繼續 R 爆頭. 到讀完書, 再回想返, 終於知咩事.

<<港爸港媽>> - 丁寶臣著一書亦提到, 11種類型特點港爸港媽其中一型 - 緊張型家長 - 就是極度愛護子女的家長, 起居飲食, 生活細節, 學業成績, 全都關懷備至.

呢位教師太過溺愛及緊張"港貓", 所以一切都以佢為主. "港貓" 一有唔舒服, 佢就騰晒雞四出找人幫手, 典型緊張到不得了. 但係我唔明, "港貓"有病點解唔係直接打去獸醫診所問, 而係問其他人. 可能佢誤會o左, 以為我係讀獸醫, 查實當時我係讀緊心理學. 我都有養貓, 都明白貓有病會好緊張, 不過我會找有相關知識人士幫手.

<<港爸港媽>> - 丁寶臣著一書亦提到, 11種類型特點港爸港媽有其中一型 - 投訴型家長 - 芝麻綠豆, 雞毛蒜皮小事, 也會投訴. 小事化大, 大事化得更大, 浪費時間, 消耗精力.

因為呢位教師太寵愛佢隻"港貓", 偏偏我又幫唔到手解答問題或提供解決方法, 於是我就變o左罪人, 由原本我只係唔識答佢問題, 變o左佢覺得我要背負"自私唔關心朋友"o既罪名, 小事由此比佢化大o左. 我係咪應該慶幸佢無去消委會投訴又或者出律師信告我唔答佢問題, 哈!


每個人心中尺度都唔同, 大家愛錫動物係一件好事, 我都唔敢話自己無寵壞o的貓, 不過我心中尺度係點寵隻貓都可以, 但係寵到隻貓會影響他人就未免過份o左. 慶幸呢位教師係教出一隻"港貓", 唔係社會上又會多一名港孩. 身為一位教師, 應該懂得甚麼是"教", 試想想, 佢隻"港貓" 如果係人, 小時就係"港孩", 大時就可能係有暴力傾向. 從呢個例子可引用一句 - 其身不正, 何以正人?  寬己嚴人, 難以服眾. 


吾家三女 - 豬虹


8 則留言:

  1. 她的貓咪實在可愛! 很多老師都有職業病就是:自己是對的, 比較難接受別人的忠告,她也R爆頭你為何梳遠她,相信她教學生和教心肝寶貝貓是2回事, 所以緊張型家長的兒子要由別人教!
    典解栗子面淺色咗同肥咗咁多嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha, 因為我成日幫豬虹做美白...XDDD. 講笑ja, 可能係影相問題, 白平衡比多咗. 佢真係肥咗好多, 已經食住減肥糧都無咩幫助...唉...

      刪除
  2. 可能好耐無見豬虹,覺得佢唔同咗樣

    回覆刪除
  3. 咬完人有小食獎勵,係貓都咬喇:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我o的貓咬我, 佢o地一定無得獎勵, 仲要打pat pat :p

      刪除
  4. 回覆
    1. 虹姑真係肥o左好多.. 唔知點算... =.=..

      刪除

喜歡請多多討論交流, 不喜請勿亂插.